بادی اسپلش بیبی ادا تاشپینار Eda Tapinar

249,000 تومان

5 عدد در انبار

شناسه محصول: eda05 دسته: , ,

ویژگی های محصول

  • محصول وارداتی اورجینال
  • نت آغازی: آلبالو، آلو، تمشک قرمز
  • نت های قلبی: فریزیا، ارکیده، زنبق
  • رایحه پایه: عنبر، مشک، وانیل
  • خانواده: شرقی
  • ماندگاری : هر3 ساعت تمدید
توضیحات

بادی اسپلش بیبی ادا تاشپینار Eda Tapinar

آیین جذاب هنر عطر ادا تاشپینار، با الهام از چشمگیرترین سواحل جهان مانند بارت، هاوایی، و پوست برنزی بی عیب و نقصی که خورشید طلایی در تمام طول سال بوسیده شده است، با لمسی از زنانگی اغوا کننده… در اینجا آیین هنر عطر افسون کننده است. جایی که عشق، اشتیاق، جذابیت، احساسات و موضع قاطعانه پنهان است تولد نوزادان نادر.

Flirty Burn. تونکا، با طعم مرکبات تازه و توت تمشک قرمز، کل عطر را می گیرد. نت خامه ای وانیلی که در پایه ترکیب قرار دارد. تعادل را با ترکیب جذاب یاس و گاردنیا حفظ می کند. طراحی بسیار شیک و چشم نواز.

افسانه عطرهای اغوا کننده

سوختن: وانیل خامه ای که جرقه های اخگر ایجاد می کند. آن را به یک باغ گل منحصر به فرد با ترکیبی جذاب از یاس و گاردنیا تبدیل می کند. رایحه ای که با احساسات عاشقانه مهمانی های ایبیزا با قوانین خاص خود پدیدار می شود..
راز عطرهای افسانه ای: ماجراجویی رایحه های اغوا کننده با امضا و طراحی Eda Taşpınar، روغن های طبیعی متعلق به گرانبهاترین گل های جمع آوری شده از سراسر جهان.
کشف ماجراجویی جدید برای لمس های عشوه گر Burn Baby Burn Body Mist یکی از عاشقانه ترین داستان های Eda Taşpınar Seductive Fragrances Legend است. رایحه ای که با لمس های عاشقانه عاشقانه رقص های سکسی شب های ایبیزا با قوانین خاص خود پدیدار می شود.
تجربه عطرهای اغوا کننده

با رایحه اغوا کننده اش همه نگاه ها به شما خواهد بود و همه را مسحور خود خواهید کرد! Burn Baby Burn Body Mist احساسات عشوه گر را جذب می کند:

توت تمشک قرمز مقاومت ناپذیر، نت وانیلی خامه ای که در پایه ترکیب قرار دارد. رایحه ای جذاب که از ترکیب جذاب یاس و گاردنیا تشکیل شده است.
زیباترین رایحه شب های عشوه گر ایبیزا که از ترکیب اسانس های بی نظیر هماهنگ با پوست تشکیل شده است.
پوست برنزی بی‌نقص که در تمام طول سال توسط خورشید طلایی بوسیده می‌شود، با پرشورترین، جذاب‌ترین و ضروری‌ترین رایحه شب‌های مهمانی ایبیزا بر چشمان همه خواهد بود!
پیش از این هرگز طرف جذاب و لاستیک شما به چنین ارتفاعی نرسیده بود.

Burn Baby Burn Body Mist از دهان ادا:

من Burn Baby Burn را با الهام از انرژی پایان ناپذیر ایبیزا، پایتخت آزادی طراحی کردم. عطری دارد که شعله آن را از کیلومترها دورتر حس می کنید. Burn Baby Burn نوزادی برای شب های سریع و روحیه مهمانی غروب آفتاب است. اگر اکنون آماده هستید، Burn Baby Burn برای همراهی با روح ایبیزای شما، این کودک شماست که همه را مجذوب خود می کند.

طریقه استفاده: عطر برای مدت طولانی تری بر روی پوست مرطوب شدت خود را حفظ می کند. در حالی که پوست شما تمیز و گرم است، به محض خارج شدن از حمام، عطر دلربای خود را با فشردن از فاصله 15 سانتی متری بمالید. وقتی از حمام خارج می شوید، منافذ پوست شما باز است و می تواند بو را جذب کند. همانطور که پوست شما در طول روز گرم می شود، بوی عطر به آرامی پخش می شود.

بادی اسپلش بیبی ادا تاشپینار Eda Tapinar

توضیحات تکمیلی
وزن 400 گرم
مناسب

انواع پوست, خانم ها

برند

Eda Taspinar

وارد کننده

شرکت وافون تجارت ارس

طبع

تند, گرم

حجم

200 میلی

تیپ

اسپری

حمل و نقل کالا
حمل و نقل کالا

1 دیدگاه برای بادی اسپلش بیبی ادا تاشپینار Eda Tapinar

  1. فاطی

    ممنون از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات مرتبط