تاریخچه برندها

درباره کمپانی استی لودر

برند استی لودر

لینک کمپانی Estee Lauder

کشورسازنده: آمریکا

درباره کمپانی استی لودر (ترندیول) ،استه لودر (استی لودر > Estée Lauder) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی، عطر و همچنین سایر محصولات بهداشتی و لوکس فعالیت می کند. این کمپانی پس از شرکت های لورال، روکتر اند گمبل و یونیلیور در رتبه چهارم از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی جهان، قرار دارد.تارخچه کمپانی استی لودر

Estee Lauder در سال 1946 توسط Joseph Estée Lauder و همسرش Josephine Estée Lauder راه اندازی شد. وی ابتدا محصولات خود را در سالن های زیبایی معرفی و به فروش می رساند. او در سال 2004 از دنیا رفت.

این برند در حال حاضر صاحب 27 برند تجاری در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد. برخی از این برندها بشرح زیر است:

Clinique, Frederic Malle, Aramis, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Coach, Donna Karan, M·A·C

دفتر مرکزی این شرکت در ساختمان جنرال‌موتورز، شهر نیویورک قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود، همچنین جزئی از شاخص اس اند پی ۵۰۰ به‌شمار می‌آید. سهام این شرکت حدود 9.5 بیلیون دلار ارزش دارد.

تولیدات استی لادر ضد خشونت علیه حیوانات است و هیچ گاه این برند نخواسته که غیر از این عمل شود مگر در شرایطی که یک سازمان نظارتی از آن برای ارزیابی ایمنی خود درخواست کند.

محصولات آرایشی استی لودر

estee lauder foundation double wear 2018

در بین تولیدات این شرکت، لوازم آرایشی estee lauder جایگاه ویژه ای در ایران دارد. تولیدات آن توانسته جوایز متعدد جهانی را از آن خود کند. از جمله می توان به جایزه بهترین های زیبایی مجله الور اشاره کرد که در سال 2018 به کرم پودر استی لودر دابل ور اختصاص داده شده است.

فروشگاه آنلاین ترندیول با گردآوری و عرض پرفروش ترین محصولات این برند، سعی کرده پاسخگوی نیازهای علاقمندان آن باشد. برای خرید لوازم آرایشی اصل به سایت لیلیوم مراجعه کرده و همچنین از مشاوره کاربردی ما بهره مند شوید.

کرم پودر استی لودر دابل ویر

کرم پودر استی لودر دابل ویر نه تنها در بین مصرف کنندگان، بلکه در بین میکاپ آرتیست ها و حرفه ای های زیبایی هم جایگاه خاصی پیدا کرده است و حتی آن را در سبد لوازم آرایشی گریم عروس همیشه جای می دهند. دوام و ماندگاری و پوشش بسیار خوب، از خصوصیات بارز این محصول است. این کرم پودر مخصوص پوستهای چرب است. اما با این حال بسیاری افراد که پوست های خشکی دارند هم حاضر هستند با زیرسازی و آبرسانی پوست، از این کرم پودر استفاده کنند.

محصولات مراقبت از پوست استی لودر

از دیگر محصولات پرآوازه این برند، محصولات مراقبت از پوست آن می باشد. انواع کرم های ضد چروک و کرم ضد لک و همچین سرم های کاهنده منافذ باز و جوان کننده و کرم دور چشم آن توانسته با اثر و نتایج حیرت انگیز خود روی پوست، جای خود را در بین افرادی که به سلامت و زیبایی پوستشان اهمیت می دهند، باز کند.

درباره کمپانی استی لودر (ترندیول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *